#1 2012-08-17 08:41:58

Shyem

http://i.imgur.com/TPyGY.png

Zarejestrowany: 2012-08-15
Posty: 27
Punktów :   

Jak zrobić dobrą kartę postaci

Aby stworzyć swą kartę postaci, należy założyć w dziale "Karty postaci" wątek i tam wkleić wzór i go wypełnić. No właśnie, jak go wypełnić? Po to powstał ten wątek!

Imię: Wymyślając imię dla siebie pamiętaj, że jesteś pokemonem i żeby imię to było jak najbardziej klimatyczne.
Gatunek: W tym punkcie wpisujesz nazwę pokemona, którym jesteś. Jeśli jesteś Bulbasaurem, wpisujesz bulbasaur.
Wygląd: Tutaj wklejamy grafikę w tagach [img][/img]. Grafika musi mieć rozmiary 180x300. (Jeśli takiej nie masz, poproś kogoś, aby ci wykonał.)
Płeć: To jeden z najprostszych punktów - jakiej płci jest twoja postać? (Mężczyzna/Kobieta/Bezpłciowy [niektóre gatunki pokemonów są bezpłciowe - o tym też należy pamiętać])
Wiek: W tym punkcie należy wpisać swój wiek.
Znaki szczególne: Tu należy wpisać to, czym nasza postać się różni od innych pokemonów tego typu. Np.: brak jednej łapki, jakieś przebarwienia na sierści itp.
Charakter: Pierwszy punkt z KP, przy którym powinno się trochę pomęczyć. Musisz opisać charakter siebie, jako pokemona. To nie może być jedno zdanie w stylu "Miły, przyjazny, dobry, waleczny." Tu należy się trochę rozpisać.
Historia: Tu także trzeba się pomęczyć, ale bardziej, niż w punkcie wyżej. Pisząc historię postaci staraj się opisać wszystkie wydarzenia z życia pokemona (ciebie). Pamiętaj, że czym ciekawsza przygoda, tym większe szanse na przyjęcie twojego zapisu u mistrza gry. Jeśli dwa punkty wyżej wpisałeś trenera, musisz o nim napisać w historii.
Poziom: Na początek każdy ma pierwszy poziom. Należy także wpisać w nawiasie liczbę PD (na początek mamy 0). Jak zdobyć poziomy? Radzę przeczytać: Systemy w grze.
Ewolucja: Tutaj wpisujesz, jak twój gatunek ewoluuje. Pamiętaj, aby pogrubić swoje stadium. Dla bulbasaura ten punkt będzie wyglądał tak: Bulbasaur -16lv-> Ivysaur -32lv-> Venusaur.
Ataki: Aby wiedzieć jakie mamy ataki, należy wejść w ten link i wybrać swojego pokemon. Potem należy zjechać trochę do dołu i ujrzymy tabelę z atakami. To jeszcze nie koniec! Na podanej wcześniej stronie, ataki są po angielsku. Teraz należy wejść w ten link i znaleźć ataki, których możemy używać (te, przy których na pierwszej podanej stronie, po lewej był minus). Po kliknięciu w nazwę ataku wyświetla się jego opis i polska nazwa. Tu wklejamy właśnie tą polską nazwę.
~
Ekwipunek: Na początek mamy tylko 1000 poke monet i trzy muffinki. Zapisujemy to w ten sposób:

Kod:

[b]Ekwipunek: [/b]
- 1000 poke monet
- 3 muffinki

Transakcje: Tutaj należy umieszczać linki, gdzie dostawaliśmy/oddawaliśmy/traciliśmy pieniądze. Np.: Gdy straciliśmy 10 poke monet, biorąc udział w konkursie, piszemy tak:

Kod:

-10 poke monet za udział w konkursie. link

Oczywiście, tam gdzie "link" podajemy normalny link.
A gdy zyskamy przez coś, to piszemy podobnie, tylko zamiast "-10" wpisujemy "+10". Oczywiście, wpisujemy tyle, ile zyskaliśmy/straciliśmy.
Przyrost PD: Tu tak jak z punktem wyżej, tylko, że tu zapisujemy informację o punktach doświadczenia.
~
Trener: Jeśli chcesz mieć trenera (MG będzie odpisywał, co robi twój trener itp.), podaj jego imię.
Wygląd trenera: Grafika rozmiarów 180x300
Charakter trenera: Tutaj należy opisać charakter trenera. Przy tym również trzeba się trochę namęczyć.


*Prawidłowo wykonana karta postaci*


Imię: Inazuma
Gatunek: Pichu
Wygląd:
http://i.imgur.com/idUiL.jpg
Płeć: samica
Wiek: 11
Znaki szczególne: Na plecach ma dwie pomarańczowe kropki.
Charakter: Inazuma jest nieufnym pokemonem, nie ufa ludziom, odkąd została porzucona podczas pożaru. Także niewielu pokemonom zaufa. Wydaje jej się, że jest słaba i bezbronna, stara się unikać wszystkiego, co choć troszeczkę może zagrozić jej zdrowiu. Stara się dokładnie poznać każdego z kim mogłaby się zaprzyjaźnić i trochę porozmawiać. Nie chce mieć trenera, pragnie być dzikim pokemonem.
Historia: Inazuma, jak i cała jej rodzina, urodziła się w laboratorium, gdzie po kilku latach została wręczona dziesięcioletniej Cindy. Dziewczynka była pełna troski o swojego kieszonkowego stworka. Codziennie chodziła z nią na dwór, chodziła nad jezioro. Razem podziwiali skaczące nad wodę Goldeen'y, Magikarpie oraz razem uciekali przed wynurzającymi się Gyaradosami. Cindy była spokojną, uczciwą, przyjacielską dziewczyną. Gdy jej znajomi chcieli powalczyć "dla zabawy", ona odmawiała, w trosce o swoją Pichu.
Kilka lat później, gdy Cindy miała 12 lat, Cindy już nie poświęcała dla Inazumy tyle czasu, co kiedyś. Więcej czasu spędzała z koleżankami, czy kolegami. Mała pichu była osamotniona. Nieraz głodowała, bo Cindy jej nie nakarmiła, a matkę dziewczynki nic nie obchodzi, mówiła, że jej córka musi się usamodzielnić i sama zadbać o pupila.
Trzy lata później, Cindy miała 15 lat, a Inazuma 11. W domu dziewczyny wybuchł pożar. Piętnastolatka i jej matka szybko wybiegły z mieszkania, wzywając straż pożarną. O małej pichu zapomnieli. Została sama, w płonącym domu, w kartonie, w którym spała. Nie wiedziała co robić, skuliła się i leżała na dnie kartonu. Potem ją wydobyto, a Cindy nie zwróciła na nią uwagi. Zasmucony pokemon uciekł do lasu i postanowił pozostać jednym z dzikich pokemonów.
Poziom: 1 (0 PD)
Ewolucja: Pichu -szczęście-> Pikachu -Thunder stone-> Raichu
Ataki: Elektrowstrząs, wdzięk
~
Ekwipunek:
- 1000 poke monet
- 3 muffinki
Transakcje:
Brak.
Przyrost PD:
Brak.
~
Trener: -
Wygląd trenera: -
Charakter trenera: -

.

Offline

 
Legenda: - Brak nowych postów; - Nowe posty; - Przyklejony; - Zamknięty.
Kontakt Toplisty Reklama
39759783 [Admin] - Daroi
6448758 [Mod] - Ling

PBF - Toplista gier PBF
Toplista gier PBF
Pokemon Eternal
Handball PBF Zasady reklamy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl